מה הסטורי? חברה המציעה מוצרים חכמים לתינוק, פנו אלינו לשיווק משאבות ההנקה הייחודיות של החברה במטרה להיכנס לתודעה בציבור החרדי ולהגדיל מכירות בקרב המגזר.
מה עשינו? בנינו אסטרטגיה, חשיבה ודיוק מסרים, עיצוב וכתיבת תוכן ושיווק 360° בדיגיטל.
באילו מדיות ובאילו ערוצים? קמפיין אושיות | הפצות וואטסאפ | דף נחיתה מותאם | פרסום באתרי תוכן | שת"פ רלוונטיים עם אמהות מניקות
התוצאה? כניסת ביאמבה לשוק הדיגיטלי החרדי, חשיפה רוחבית בקרב נשים חרדיות והגדלה מאסיבית של המכירות בקרב המגזר.